Jouw culturele aanbod verdient publiek!
Als cultuurmarketeer sta je voor een stevige uitdaging. Het culturele landschap vraagt om meer dan alleen een goed aanbod; het draait om het begrijpen van je doelgroep en het creëren van impact.
Loop jij rond met deze vragen?
+ Hoe overtuig ik mensen om tijd en geld vrij te maken voor cultuur?
+ Ik heb geen groot marketingbudget, hoe bereik ik wel maximale impact?
+ Kon ik maar met kleine handelingen een boost te geven aan ons resultaat!
In deze training krijg je antwoord, tools én ga je direct praktisch aan de slag!
Herken de belangrijkste Breindrempels
↓
En ga ze te lijf met kennis over menselijk gedrag, tools en technieken
Ons brein zit vol met Breindrempels. Denk aan twijfels, onzekerheden , onduidelijkheden en vragen. Binnen marketing en communicatie leggen we als organisatie daar nog eens extra drempels. Bijvoorbeeld denkteksten, ingewikkelde keuzes, vraagteken beelden of onduidelijke. Zonder dat we het zelf door hebben!
↓ Zo kom je daar vanaf en bereik je MEER resultaat ↓
In deze training achterhalen we de breindrempels van jouw doelgroep. En hoe je hoe diverse bewezen principes binnen marketing psychologie werken, hoe ze samenhangen en hoe je optimaal inzet.
Daarvoor heb je mij als jouw trainer.
En jouw eigen werkboek boordevol extra tips.
Voor wie is deze training?
Voor cultuurmarketeers en communicatieprofessionals die werken bij musea en podia die:
+ Meer impact willen maken met hun communicatie.
+ Door drempels in de communicatie te herkennen en elimineren.
+ Omdat ze resultaten willen, door slimmer te communiceren.
Het maakt trouwens niet uit hoeveel ervaring je hebt.
Beginners en ervaren professionals zijn allemaal welkom.
Deze branche collega’s vonden hun breindrempels al
….en gingen ze te lijf met tools en technieken 💪

“De hands-on voorbeelden en vele geheugensteuntjes waren geweldig. Jij geeft de training op een ontzettend leuke manier, Letty!
We hebben ter plekke wijzigingen doorgevoerd in onze communicatie!
Een top hands-on training, direct toe te passen en op een ontzettend leuke en fijne manier gegeven.”
Maartje – rapportcijfer 9

“Alles wat je in de training deelt is bruikbaar. Of het nu inzicht geeft in een proces of toepasbaar is in de praktijk. En enorm relevant allemaal.
Het heeft me energie, enthousiasme, een ontploft brein en handvatten gegeven om met de communicatie aan de slag te gaan.”
Marieke – rapportcijfer 8,5

“De training was opgedeeld in hele fijne, overzichtelijke blokken die je gelijk kunt toepassen!
Het heeft me direct toepasbare en blijvende tips gegeven die niet trendgevoelig zijn, waardoor ze lang bruikbaar blijven.
Soms ben je heel moe na te veel informatie, maar hier was ik enthousiast en had ik zin in meer”
Emma – rapportcijfer 9,7
Praktische informatie
Datum 20 maart 2025
Tijd 09:30 – 16:30
Locatie Utrecht
Per pers. 563,- (excl. btw)
Inclusief
+ Een waardevolle energieke dag bomvol nieuwe kennis
+ Eigen werkboek om later in terug te kijken en verder te werken
+ Slides van de training om te delen met collega’s
+ Een toheerlijke lunch, koffie, thee en lekkers
Maximaal 10 deelnemers dus veel persoonlijke aandacht.
Het programma van de training
“Wie snapt hoe het brein werkt, hoeft niet meer te overtuigen”
Training neuromarketing in de
culturele sector.
Deel 1. Gedrag = voorspelbaar
Wil jij een kaartje verkopen? Dan moet je weten hoe het brein werkt. Want onze keuzes zijn voorspelbaar en dus te sturen. In deze les leer je hoe ook jij kunt voorspellen. Met hulp van special guests Bert en Ernie :).
Deel 2: Ieder moment telt
Beantwoord jij de vragen van de potentiële boeker in jouw communicatie? Neem je onzekerheden weg of voeg je die juist toe? We achterhalen het (oa met Chat), voegen momenten toe en signaleren showstoppers.
Deel 3. BREINDREMPELs TE LIJF
Leer zelf de breindrempels in jouw communicatie te verbeteren met de juiste neurotechnieken. Tijdens de training pas je dat zelf toe op tekst, beeld en layout. Lekker hands-on en meteen resultaat!
Deel 4. Doen, doen doen
Kennis vasthouden en toepassen, ook buiten de training. Hoe doe je dat? Door een
slim actieplan te maken. Tijdens de online terugkom sessie bespreken we jouw plan èn successen. Je gaat straks als een speer!
TRAINING NEUROMARKETING VOOR DE CULTURELE SECTOR
Ja, ik wil maximaal resultaat uit mijn communicatie!
Open inschrijving
* Datum: 20 maart 2025 [09:30 – 16.30]
* Locatie: Utrecht. Incl lunch, drinken, werkboek, terugkomsessie na 1 week
* In ruil voor: 563,- per persoon
Incompany training:
* Datum, locatie en vergoeding afhankelijk van wensen