Zonder gedragskennis schiet je met hagel
Je staat voor een stevige uitdaging. Er is tegenwoordig meer nodig dan alleen een goed aanbod of verhaal. Het draait om het begrijpen hoe jouw doelgroep denkt en beslissingen maakt. Wat hun drijfveren en drempels zijn. Inzicht in hun vragen, twijfels en andere gevoelens.
Dan pas kan je de juiste gedragstechnieken en tools inzetten. Zodat jouw ontvanger voelt dat je hem begrijpt.
En dat jouw aanbod, verhaal of oplossing het beste is wat ze OOIT is overkomen :).
Loop jij rond met deze vragen?
+ Waarom blijft mijn resultaat achter op mijn site, e-mails, campagnes, etc?
+ Hoe pas ik conversie technieken toe zonder mijn strategie om te gooien?
+ Bestaat er een magische toverstaf waarmee ik AI alles kan laten doen?
In de training krijg je antwoord, tools én ga je meteen zelf aan de slag met jouw eigen communicatie.
En nee, die magische AI toverstaf bestaat niet. Maarrrr…
We zetten AI natuurlijk wel in, en met veel succes!
Herken de belangrijkste Breindrempels
↓
En ga ze te lijf met kennis over menselijk gedrag, tools en technieken
Echt, het ligt niet aan jouw aanbod dat je boodschap niet altijd aanslaat of binnenkomt. Het ligt aan hoe wij mensen keuzes maken. Daarom wil jij meer weten over de psychologie achter beslissingen.
Er zitten namelijk vaak onnodige BREINDREMPELS in de weg. Dit zijn bijvoorbeeld belemmeringen zoals onzekerheden, twijfels of vragen die onbeantwoord blijven. Of MOTIVATIE die net niet hoog genoeg is.
En vaak leggen we een ander soort Breindrempels zelf neer: denk aan ‘onlogica’ binnen tekst, beeld, techniek wat door frictie zorgt.
In de training achterhalen we de breindrempels en leer je (door te oefenen) hoe de bewezen principes binnen marketing psychologie werken, hoe ze samenhangen en hoe je ze optimaal inzet.
Daarvoor heb je mij als trainer en jouw eigen werkboek. Fijn, centraal, makkelijk terug te vinden, en boordevol extra tips.
Zij vonden hun breindrempels al…
En gingen ze te lijf met tools en technieken 💪

“Alles wat je in de training deelt is bruikbaar. Of het nu inzicht geeft in een proces of toepasbaar is in de praktijk. En enorm relevant allemaal.
Het heeft me energie, enthousiasme, een ontploft brein en handvatten gegeven om met de communicatie aan de slag te gaan.”

“De hands-on voorbeelden en vele geheugensteuntjes waren geweldig. Jij geeft de training op een ontzettend leuke manier, Letty!
Het heeft me direct input gegeven voor onze campagne en tekst. Hopelijk schrijven nu extra veel mensen zich in!”

“De training was opgedeeld in hele fijne, overzichtelijke blokken die je gelijk kunt toepassen!
Het heeft me direct toepasbare en blijvende tips gegeven die niet trendgevoelig zijn, waardoor ze lang bruikbaar blijven.”
Voor wie is deze training?
Voor marketeers, communicatieprofessionals en iedereen die communiceert met een doel ;). Zolang je maar:
+ Meer impact wil maken met communicatie.
+ Drempels in de klantreis wil herkennen en elimineren.
+ Meer resultaten wil, zonder harder te moeten werken.
Het maakt trouwens niet uit hoeveel ervaring je hebt.
Beginners en ervaren professionals zijn allemaal welkom.
Wat ga je leren?
Maak je klaar voor een dag vol waarop je nieuwe kennis opslurpt, met ingebouwde tijd en ruimte om het je ‘eigen’ te maken.
“De hands-on voorbeelden, technieken en geheugensteuntjes waren geweldig. Jij geeft de training op een ontzettend leuke manier, Letty! Het heeft me direct input gegeven .
– Utrecht Marketing –
1. gedrag is voorspelbaar
Leer over de kracht van ons onbewuste, over het belang van olifantenpaadjes voor onze energiehuishouding, en over de voorspelbaarheid. Een stevige basis waarin je grip krijgt op de werking van het brein. Special Guests Bert en Ernie zijn er ook :).
2. de 3-eenheid van gedrag
Hoe zit het met jouw ‘babysteps’?. Vanuit energiebesparing moet het doelgedrag makkelijk zijn, moet je het voldoende willen en iets moet je er aan doen denken. Met dit model verbeter je zelf ter plekke jouw klantreis vanuit klantpsychologie!
3. Ervaar de technieken
Lezen over beïnvloedingstechnieken is leuk, zelf doen is beter. Want daar leer je pas écht van. Dus dat gaan we doen! Eerst inzicht vanuit voorbeelden, dan samen toepassen en tot slot alleen toepassen. Zo weet je de technieken echt goed in te zetten in de toekomst.
4. Overal en altijd
Jouw nieuwe kennis en skills zijn echt overal succesvol toe te passen. Dus trainen we ook op alles. Stappen uit jouw klantreis en zelfs jouw eigen communicatie. Binnen B2B of B2C, (semi) overheid, webshops email, landing pagina, video, etc. Ook laten we AI ons soms een handje helpen. Als assistent.
Zij (en vele anderen) gingen jou al voor
En maken sindsdien waardevolle communicatie di resulteert in conversies!






Praktische informatie
OPTIE 1: 👉 OPEN INSCHRIJVING
Datum 20 februari 2025
Tijd 09:30 – 16:30
Locatie Colour Kitchen, Utrecht
Per pers. 573,- (excl. btw)
Inclusief
+ Waardevolle energieke dag bomvol nieuwe kennis
+ Eigen handige werkboek voor oa jouw brainwaves
+ Slides van de training om te delen met collega’s
+ Een heerlijke lunch, koffie, thee en lekkers
Met maximaal 12 deelnemers per training is er meer dan voldoende ruimte voor persoonlijke aandacht.
OPTIE 2: 💼 INCOMPANY MAATWERK
Datum In overleg te bepalen
Tijd jij bent de baas
Locatie Waar je maar wil
Totaal Afh van wensen
Inclusief
+ Persoonlijke intake om wensen te bespreken
+ Iedereen een eigen werkboek
+ Casussen uit eigen branche en erbuiten
+ Slides van de training
+ Een of meerdere terugkom dagen
Altijd voldoende ruimte voor persoonlijke aandacht.
Ja, ik wil ook communicatie die converteert
En schrijf mij daarom in voor de training ↓