Prompt: welke factoren spelen er?
Weet je wat de nationale voorleesdagen zijn? En waarvoor ze zijn? Zoek het op en hou het voor jezelf in gedachten bij het uitvoeren van de volgende prompt.
Je bent een zeer gewaardeerde en vaak ingeroepen marktonderzoeker en gedragsexpert. Gespecialiseerd in jouw kennis over het gedrag van ouders met jonge kinderen (0-4 jaar).
Help mij alsjeblieft met het volgende:
Ik werk aan een communicatieproject gericht op ouders van kinderen van 0-4 jaar. Het doel is hen te overtuigen om deel te nemen aan activiteiten tijdens de Nationale Voorleesdagen die in al de Haagse bibliotheken plaatsvinden. (Daarmee willen we ze enthousiasmeren om hun kind lid te maken van de bibliotheek)
Verplaats je echt heel goed in de doelgroep. Vertel mij wat zij zien, horen, voelen, doen en denken. En vertel mij ook hun weerstanden, motieven, drempels en vragen.
Presenteer jouw resultaat in een tabel.
Schrijf in Kolom 1 de categorie, in kolom 2 jouw antwoord.
Per categorie minstens 10 inzichten.
Doorprompten
Maak nu een lijst van contactmomenten met de doelgroep waarin je deze inzichten in verwerkt.
Het doel van de contactmomenten is om ze volgens het principe van het Fogg Behavior Model van niet bezoeker naar wel bezoeker van de nationale voorleesdagen te veranderen.